Postup pri vytknutí vady produktu a Reklamačný protokol

Reklamačný protokol / protokol k vytknutiu vady č. ......................

Obchodník:
KostraBikeShop, s. r. o.,Raková 731, 023 51 Raková, IČO: 56196458

Kupujúci: .....................................................................................................................................................

Reklamovaný produkt .................................................................................................................................
Doklad o kúpe č. ...........................................................................................................................................
Dátum zakúpenia produktu...........................................
Dátum uplatnenia reklamácie: .......................................

Reklamované vady produktu:
..........................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na
:
□ riadne ,včas a bezplatne odstránenie vady
□ výmena súčasti produktu
□ výmena vadného produktu za bezvadný
□ zrušenie kúpnej zmluvy
□ primeraná zľava z ceny produktu

□ Spotrebiteľ súhlasí s doručením dokladu o spôsobe vybavenia reklamácie obchodníkom, sms- správou , alebo elektronickou poštou, a za tým účelom poskytuje obchodníkovi telefónne číslo, resp. emailovú adresu kde mu bude zaslaný doklad o vybavení uplatnenia zodpovednosti za vady produktu.
tel. číslo:..........................................  e-mail:..................................................................................

Uplatnenie zo zodpovednosti za vady produktu bude vybavené do: ............................
Dátum: ...........................

Kupujúci:...............................................                         Obchodník:.............................................


            Spôsob vybavenia reklamácie
:
            □  bezplatne odstránenie vady - oprava
            □ výmena vadného produktu za bezvadný
            □ zrušenie kúpnej zmluvy ,vrátením kúpnej ceny produktu
            □ primeraná zľava z ceny produktu..............% v hodnote...........eur

            □ Reklamácia zamietnutá dňa: ...........................
Dôvody zamietnutia reklamácie
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Dátum vybavenia reklamácie:.......................................

                 

                  Kupujúci:...............................................                         Obchodník:.............................................