Reklamačný poriadok
1. Reklamovaný tovar riadne zabaľte
a) Použite originálny obal. Vnútornú výplň môžete nahradiť dostatočnou vrstvou baliaceho papiera alebo fólie a pod.
b) Ak nemáte originálny obal, použite náhradný. Vyberte dostatočne silný kartón. Tovar posielajte v polohe, v ktorej bolumiestnený v originálnom obale. Reklamáciu dostatočne zaistite proti prepravnému poškodeniu (voľné priestory vyplňtemateriálom s tlmiacim účinkom).
2.K reklamovanému tovaru treba pribaliť kópiu predajného dokladu(originál si ponechajte kvôli riziku možnej straty). Privyplňovaní reklamačného listu (uplatnenie reklamácie u predajcu) trvajte na uvedení kompletného mena, adresy,telefónneho čísla.
Reklamovanú vadu PRESNE a stručne popíšte!!!
3. Tovar môžete reklamovať:
a) v mieste nákupu
b) prostredníctvom internetového obchodu zaslaním emailu na: info@kostrawheels.sk Po zaslaní emailu obdržíte odpoveď do 24 hodín s inštrukciami na nasledovný postup.
Reklamácie vybavuje firma KostraBike s.r.o. IČO: 46485376 IČ DPH: 2023418397
Servisné stredisko spoločnosti firma KostraBike s.r.o. posudzuje všetky reklamačné prípady v súlade s platnými zákonmi apredpismi.
Zákonná záruka sa vzťahuje výhradne na presne vymedzený typ závad (menovité závady materiálu, výrobné závady alebo závady vzniknuté v dôsledku týchto závad).